SPOLEČNĚ ZÍSKÁME VÍC

VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ / AUKCE PRO DOMÁCNOSTI

Jedná se o hromadné výběrové řízení. V hromadné poptávce se sdružuje velké množství domácností. Jedná se o efektivní nástroj pro dosažení úspor u všech přihlášených účastníků. Jednotliví dodavatelé znají ceny svých konkurentů a postupným snižováním ceny se snaží „přebít“ nabídky ostatních dodavatelů. Jednoduše řečeno, čím je výsledný odběr vyšší, tím jsou pro účastníky nižší ceny.

Proto se v tomto typu výběrového řízení spojují jednotliví zákazníci dohromady, aby získali mnohem zajímavější ceny než ty, které by měli možnost získat sami. Díky tomu jsme schopni ušetřit až pětinu nákladů na elektřinu a plyn.

O vše potřebné spojené s přípravou výběrového řízení a následnou změnou dodavatele se postaráme. Přihlášení účastníci tak nemají kromě vyplnění příslušné přihlášky žádné starosti. Navíc v přihlášce garantujeme minimální úsporu oproti stávajícímu dodavateli.

Díky smlouvě o proplacení nákladů, která je součástí přihlášky dokážeme účastníky výběrového řízení vyvázat z aktuálního závazku současného dodavatele a případné sankce za něj přímo uhradit.

Jak to funguje?

  • S klientem sepíšeme přihlášku do výběrového řízení.

  • Klient nám poskytne informace k jeho odběrnému místu.

  • Poptávku klientů sloučíme s dalšími subjekty (domácnosti, organizace). Díky tomu získáváme od dodavatelů nadstandartní ceny a podmínky.

  • Připravíme výběrové řízení, jehož zadání předáme dodavatelům (přesná specifikace odběrů jednotlivých účastníků výběrového řízení). Ty poptáme buď individuální cestou, nebo uspořádáme elektronickou aukci.

  • Určíme termín výběrového řízení a oslovíme pouze prověřené dodavatele energií. Veškeré podmínky výběrového řízení jsou jasně definovány, dodavatelé jsou s nimi předem seznámeni.

  • V rámci výběrového řízení vyjednáme našim klientům aktuálně nejvýhodnější ceny na trhu. Řízení probíhá v několika kolech. Díky tomu, že dodavatelé vidí nabízenou cenu konkurence, tlačí výslednou cenu na nejnižší možnou marži.

  • S vítězem výběrového řízení poté na základě dohody o zastupování sepíšeme smlouvu. Vysoutěženou cenu navíc zákazníkům nastavíme nejpozději do 10 dnů a díky tomu mohou začít šetřit takřka ihned.

  • Po celou dobu trvání nového smluvního vztahu je našim zákazníkům k dispozici infolinka pro řešení jejich požadavků.

IČ: 05885981

Podhorská 20, 46601 Jablonec n.N.

 

Email: info@ceskyspotrebitelskyservis.cz

Infolinka: Tel: 737 225 960

Provozní doba: 8:00 - 15:30